دخول
المواضيع الأخيرة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ملكة المنتدى | ||||
العمر ايام | ||||
فتى المنتدى الاول | ||||
اســـير الحـــب | ||||
ساسو | ||||
البنوتة الرقيقه | ||||
emy | ||||
فتى من حوارى نيويورك | ||||
emee | ||||
شوشو |
بحـث
العب on line
*استمع*
الساعة
نتيجه العالم للعرب
برامج تهمك
قصة فتاة محترمة جدااااا **^^ 21
2 مشترك
صفحة 1 من اصل 1
قصة فتاة محترمة جدااااا **^^ 21
سارة: ها , مفيش جديد؟
افاقت منى من شرودها وردت متسائلة.
منى:
جديد في ايه؟.
سارة: ايمو؟.
ارتبكت منى لدي نطقها الاسم وقالت.
منى:
لا طبعا مفيش جديد.
م*مبحبش اكدب عليكي
وعايزة تقوليلها الحقيقة
عشان تزعقلك
لا , بس مش كنت محتاجة اقولها
لا مش محتاجة تقوليلها ولا
حاجة, شفتى عملت فيكي ايه اخر مرة , خلتك في الاخر انتي الي تتصلي بالولد
سارة:
احسن برضة يعني كل حاجة تمام؟
منى: اه تمام.
سارة: وانتي من جواكي,
حاسة ناحيته بحاجة.
منى: لا , خالص .
سارة: الحمد لله, انا مش قلتلك
اول ما تشيليه من دماغك هتتحل المشكلة.
منى: فعلا , ماهي المشكلة اتحلت.
م*اه
ياسارة لو تعرفي
سارة:انتي مش في لجنتي صح؟.
منى: لا يا ستي انا مع
ميمي.
سارة: ايه دا هو ميمي اسمه ميمي بجد؟.
منى : ايوة يا ستي بجد.
سارة
: ههههههههههههه, الله يكون في عونك .
منى: وميرنا كمان, انتي معايا
صح؟.
ميرنا: اه احنا في المدرجات مش كدة.
سارة: طيب اشوفكم بعد
الامتحان بقي, عند الكافيتيريا , اوكاي.
ميرنا: اوكاي , يلا بينا يا
منى.
**************
لم تدر منى ماالذي كتبته في الامتحان,فقد كان
عقلها شاردا تماما,تفكر في احمد, تري مالذي حدث منذ ليلتها يا احمد؟؟, هل
تحبني حقا؟.
خرجت قبل نهاية الوقت وقد كتبت القليل حتى ان ميرنا كادت
تصرخ عليها وهي خارجة, لان الامتحان كان طويلا وصعبا ,ولكنها كتبت ما تعرفه
ولم تشغل بالها بملء الورقة كما يقولون.
اتجهت للكافيتيريا تطلب قهوة,
فقد احست بالصداع يكتنف رأسها بعد ليلة من مجاهدة نفسها للتفكير في احمد
وليس في المذاكرة.
وكأنه أبي الا ان يظهر امامها لدي تفكيرها فيه, فما
كادت تتجة للكافيتيريا حتى لمحته متوقفا هناك يرقبها بعين لا تطرف, اقشعر
بدنها , هذا مالم تحسب له حساب ما الذي اتي به اليوم؟.
اقتربت منى من
مكان احمد , متصنعة الهدوء والقت عليه السلام ثم شرعت في طلب قهوتها ,بينما
لم يتحدث هو منتظرا اياها في صبر, حتى انتهت واخذت القهوة, وسارا ببطء
ودون كلام للمقعد بجانب الكافيتيريا.
قطع احمد الصمت متسائلا.
احمد:
الامتحان كان حلو؟.
اشارت منى برأسها نفيا وهي ترشف القهوة وقالت.
منى:لأ,
كان طويل.
فنظر في ساعته وقال في جزع.
احمد: وانتي ايه الي خرجك
دلوقتي ؟,دا لسه تلات اربع ساعة.
نظرت اليه نظرة خاوية وقالت .
منى:
كتبت الي عرفته ومكانش فيا دماغ ارغي , الي يحصل يحصل بقي.
ثم عادت
لقهوتها , وساد صمت قصير قطعته منى.
منى:انت ايه الي جابك النهاردة مش
امتحانك بكرة؟.
نظر اليها وقال بهدوء.
احمد: مش عارفة انا جيت ليه؟.
خفق
قلب منى ,واشاحت بوجهها بعيدا عنه , ولم تجبه, ثم قالت.
منى: انت عندك
امتحان بكرة؟.
لم يجبها احمد انما قال.
احمد:انا جيت اطمن عليكي.
م*
ردي يافالحة
احمر وجة منى ولم تستطع الاجابة, فقال احمد.
احمد:منى
بصيلي انا بكلمك.
التفتت اليه على مضض.
منى:مش المفروض تروح تذاكر.
احمد:
انا مش عارف اذاكر, انتي مش معقول مش حاسة بيا, يا منى احنا عدي علينا سبع
ايام من اخر مرة اتكلمنا, انا منمتش فيهم, مش عارف انتي عاملة ايه ولا
بتفكري في ايه, كنت هتجن, انتي عارفة انا منعت نفسي كام مرة اني اتصل بيكي
تاني, ومش عارف سكوتك دا يعني ايه ؟, انتي رافضاني ولا قابلاني ولا ايه
بالظبط؟.
أ*ايوة انتي رافضاني ولا لأ؟,ساكتة ليه؟؟؟
وقفت منى مشيحه
بوجهها عنه.
منى: احمد , ربنا يخليك انا مش قادرة اتكلم خالص , عندي
صداع ودماغي هتفرقع.
م*وكل دا بسببك فمتكملش عليا
فرد احمد متصنعا
الاقتضاب.
احمد:انا فهمت خلاص, انتي بتهربي منى , انا اسف يا منى ان كنت
ضايقتك, مع السلامة.
أ*متبصش وراك,ايوه هتنده عليك اهه
وسار مبتعدا
منتظرا نداء منى.
م* انتي هتسبيه يمشي زعلان, انتي مجنونة , حرام عليكي
دا عنده امتحانات
منى:آآ...أحمد..
أ*هو دا الكلام
فالتفت راسما
تعبير الحزن على وجهه.
فارتبكت منى , ولم تتحدث , فنظر اليها في تساؤل ,
فلم تتكلم ولكنها نظرت اليه راجية الا يمشي وان لم تتكلم , وكان هذا
يكفيه, فقال.
احمد: انا هروح اذاكر عشان عندي امتحان , بس هستني تكلميني
بكرة تسألي عليا.
والتفت تاركا اياها حائرة خلفه.
*************
أ*شكلك
يا منى هتتعبيني معاكي وانا الي كنت قلت خلاص , ربنا يسامحك يا شيخة
ايه
انت هتسكت بعد التعب دا كله؟
اسكت مين ياراجل انا وراها وراها, دانا
الوقت الي ضيعته عليها كان زماني مظبط فيه اربع بنات
افاقت منى من شرودها وردت متسائلة.
منى:
جديد في ايه؟.
سارة: ايمو؟.
ارتبكت منى لدي نطقها الاسم وقالت.
منى:
لا طبعا مفيش جديد.
م*مبحبش اكدب عليكي
وعايزة تقوليلها الحقيقة
عشان تزعقلك
لا , بس مش كنت محتاجة اقولها
لا مش محتاجة تقوليلها ولا
حاجة, شفتى عملت فيكي ايه اخر مرة , خلتك في الاخر انتي الي تتصلي بالولد
سارة:
احسن برضة يعني كل حاجة تمام؟
منى: اه تمام.
سارة: وانتي من جواكي,
حاسة ناحيته بحاجة.
منى: لا , خالص .
سارة: الحمد لله, انا مش قلتلك
اول ما تشيليه من دماغك هتتحل المشكلة.
منى: فعلا , ماهي المشكلة اتحلت.
م*اه
ياسارة لو تعرفي
سارة:انتي مش في لجنتي صح؟.
منى: لا يا ستي انا مع
ميمي.
سارة: ايه دا هو ميمي اسمه ميمي بجد؟.
منى : ايوة يا ستي بجد.
سارة
: ههههههههههههه, الله يكون في عونك .
منى: وميرنا كمان, انتي معايا
صح؟.
ميرنا: اه احنا في المدرجات مش كدة.
سارة: طيب اشوفكم بعد
الامتحان بقي, عند الكافيتيريا , اوكاي.
ميرنا: اوكاي , يلا بينا يا
منى.
**************
لم تدر منى ماالذي كتبته في الامتحان,فقد كان
عقلها شاردا تماما,تفكر في احمد, تري مالذي حدث منذ ليلتها يا احمد؟؟, هل
تحبني حقا؟.
خرجت قبل نهاية الوقت وقد كتبت القليل حتى ان ميرنا كادت
تصرخ عليها وهي خارجة, لان الامتحان كان طويلا وصعبا ,ولكنها كتبت ما تعرفه
ولم تشغل بالها بملء الورقة كما يقولون.
اتجهت للكافيتيريا تطلب قهوة,
فقد احست بالصداع يكتنف رأسها بعد ليلة من مجاهدة نفسها للتفكير في احمد
وليس في المذاكرة.
وكأنه أبي الا ان يظهر امامها لدي تفكيرها فيه, فما
كادت تتجة للكافيتيريا حتى لمحته متوقفا هناك يرقبها بعين لا تطرف, اقشعر
بدنها , هذا مالم تحسب له حساب ما الذي اتي به اليوم؟.
اقتربت منى من
مكان احمد , متصنعة الهدوء والقت عليه السلام ثم شرعت في طلب قهوتها ,بينما
لم يتحدث هو منتظرا اياها في صبر, حتى انتهت واخذت القهوة, وسارا ببطء
ودون كلام للمقعد بجانب الكافيتيريا.
قطع احمد الصمت متسائلا.
احمد:
الامتحان كان حلو؟.
اشارت منى برأسها نفيا وهي ترشف القهوة وقالت.
منى:لأ,
كان طويل.
فنظر في ساعته وقال في جزع.
احمد: وانتي ايه الي خرجك
دلوقتي ؟,دا لسه تلات اربع ساعة.
نظرت اليه نظرة خاوية وقالت .
منى:
كتبت الي عرفته ومكانش فيا دماغ ارغي , الي يحصل يحصل بقي.
ثم عادت
لقهوتها , وساد صمت قصير قطعته منى.
منى:انت ايه الي جابك النهاردة مش
امتحانك بكرة؟.
نظر اليها وقال بهدوء.
احمد: مش عارفة انا جيت ليه؟.
خفق
قلب منى ,واشاحت بوجهها بعيدا عنه , ولم تجبه, ثم قالت.
منى: انت عندك
امتحان بكرة؟.
لم يجبها احمد انما قال.
احمد:انا جيت اطمن عليكي.
م*
ردي يافالحة
احمر وجة منى ولم تستطع الاجابة, فقال احمد.
احمد:منى
بصيلي انا بكلمك.
التفتت اليه على مضض.
منى:مش المفروض تروح تذاكر.
احمد:
انا مش عارف اذاكر, انتي مش معقول مش حاسة بيا, يا منى احنا عدي علينا سبع
ايام من اخر مرة اتكلمنا, انا منمتش فيهم, مش عارف انتي عاملة ايه ولا
بتفكري في ايه, كنت هتجن, انتي عارفة انا منعت نفسي كام مرة اني اتصل بيكي
تاني, ومش عارف سكوتك دا يعني ايه ؟, انتي رافضاني ولا قابلاني ولا ايه
بالظبط؟.
أ*ايوة انتي رافضاني ولا لأ؟,ساكتة ليه؟؟؟
وقفت منى مشيحه
بوجهها عنه.
منى: احمد , ربنا يخليك انا مش قادرة اتكلم خالص , عندي
صداع ودماغي هتفرقع.
م*وكل دا بسببك فمتكملش عليا
فرد احمد متصنعا
الاقتضاب.
احمد:انا فهمت خلاص, انتي بتهربي منى , انا اسف يا منى ان كنت
ضايقتك, مع السلامة.
أ*متبصش وراك,ايوه هتنده عليك اهه
وسار مبتعدا
منتظرا نداء منى.
م* انتي هتسبيه يمشي زعلان, انتي مجنونة , حرام عليكي
دا عنده امتحانات
منى:آآ...أحمد..
أ*هو دا الكلام
فالتفت راسما
تعبير الحزن على وجهه.
فارتبكت منى , ولم تتحدث , فنظر اليها في تساؤل ,
فلم تتكلم ولكنها نظرت اليه راجية الا يمشي وان لم تتكلم , وكان هذا
يكفيه, فقال.
احمد: انا هروح اذاكر عشان عندي امتحان , بس هستني تكلميني
بكرة تسألي عليا.
والتفت تاركا اياها حائرة خلفه.
*************
أ*شكلك
يا منى هتتعبيني معاكي وانا الي كنت قلت خلاص , ربنا يسامحك يا شيخة
ايه
انت هتسكت بعد التعب دا كله؟
اسكت مين ياراجل انا وراها وراها, دانا
الوقت الي ضيعته عليها كان زماني مظبط فيه اربع بنات
ساسو- مشرفة على قسم الازياء والاكسسورات
-
عدد المساهمات : 1929
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : كووووول على طول
البلد : ام الدنيا
نقاط : 2400
تاريخ التسجيل : 17/06/2010
كلمتكـ..معانا..! : لا تجعل مشاعرك
ارضا يداس عليها
بل سماء يتمنى
الجميع الوصول
اليها
رد: قصة فتاة محترمة جدااااا **^^ 21
تسلم ايدك
مشكوره
مشكوره
العمر ايام- وسام النشاط
-
عدد المساهمات : 4457
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : الحمد لله
البلد : مصر
نقاط : 4966
تاريخ التسجيل : 12/06/2010
كلمتكـ..معانا..! : آقـسـم بـرـرٍب آلـعُــرـرٍش آلذى.رـرٍفع آلهـضآب
سـأظـل آحـبـك حـتى آرـرٍتـدى آلآبيض تحت التٍـرـراب
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الأربعاء 3 نوفمبر - 19:50 من طرف شوشو
» وأذهلتني هذه الصورة
الأربعاء 3 نوفمبر - 19:45 من طرف شوشو
» أحـذر أن ينكـسر قلبكـ
الأربعاء 3 نوفمبر - 19:44 من طرف شوشو
» فسأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأتين
السبت 30 أكتوبر - 18:36 من طرف ملكة المنتدى
» اشكال و حـــروف عــربى وانجليزى مزخرفه لجيمزر
الخميس 28 أكتوبر - 17:01 من طرف ملكة المنتدى
» اراهن اى حد يعرف يكتب اسمه.....................؟
الثلاثاء 26 أكتوبر - 15:44 من طرف شوشو
» بكت عندما قال لها زوجها ....... بحبك ...!!!!!!!!!!!
الثلاثاء 26 أكتوبر - 15:33 من طرف شوشو
» لماذا كل شى نحبه يضيع!؟!؟
الأحد 17 أكتوبر - 19:02 من طرف ملكة المنتدى
» كل سنة وانتم طيبين لرمضان الاتى
الأحد 3 أكتوبر - 19:13 من طرف شوشو
» سلوكيات خاطئة
الأحد 3 أكتوبر - 19:13 من طرف شوشو
» تعالو شوفواالى بيحصل لرفقاء السوء حتى مع الكلاب
الأحد 3 أكتوبر - 19:11 من طرف شوشو
» ليش انتهـ اتحب و اختك لا ؟؟؟!؟!؟
الأحد 3 أكتوبر - 18:59 من طرف شوشو
» هل تستطيع ان تقرا هذا الموضوع دون ان تدمع عينك؟!
الأحد 3 أكتوبر - 18:57 من طرف شوشو
» الى كل من ضاق به الحال
الأحد 3 أكتوبر - 18:56 من طرف شوشو
» excuse me بس هو دا عقل المراه فى كل مكان فى العالم
الأحد 3 أكتوبر - 18:55 من طرف شوشو
» الـــــــصعب والاصعب في الحـــب؟؟؟
السبت 2 أكتوبر - 18:27 من طرف ملكة المنتدى
» حماه حبت تختبر ازواج بناتها, هههههههههههههه
الثلاثاء 21 سبتمبر - 18:17 من طرف ملكة المنتدى
» xوo منافسة بينالشبااااااااب والبناااااااااات
السبت 18 سبتمبر - 11:30 من طرف ملكة المنتدى
» بعد طعنها بالسكين اخرجت ما في بطنها ....
الإثنين 13 سبتمبر - 18:33 من طرف ملك
» اسبيدر مان الحقيقى
الجمعة 10 سبتمبر - 16:08 من طرف ملكة المنتدى