دخول
المواضيع الأخيرة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ملكة المنتدى | ||||
العمر ايام | ||||
فتى المنتدى الاول | ||||
اســـير الحـــب | ||||
ساسو | ||||
البنوتة الرقيقه | ||||
emy | ||||
فتى من حوارى نيويورك | ||||
emee | ||||
شوشو |
بحـث
العب on line
*استمع*
الساعة
نتيجه العالم للعرب
برامج تهمك
^^** قصة فتاة محترمة جدااااا **^^ الحلقه التالته
3 مشترك
صفحة 1 من اصل 1
^^** قصة فتاة محترمة جدااااا **^^ الحلقه التالته
لم يغمض لاحمد جفن منذ ذلك اليوم, اولا هو لم يحاول اغواء فتاة
من قبل , على الاقل منذ بضعة سنوات ,فهو "سمعته تسبقه" في كل مكان, ومنذ
فترة لم يعييه الحصول على بنت , آلمه غروره , مع ان في الحقيقة لم يحدث امر
يحرجه او يغضبه لان شيئا لم يحدث اصلا على الاطلاق , لكنه هو الوحيد الذي
يعلم نيته ومراده , وقد جرح الامر كرامته امام نفسه فاقسم ان يصلح مظهره
امام نفسه على الاقل.
رأها , كانت جالسة وحدها , فرصة ذهبية , اقترب
بخفة وجلس بجانبها على الكرسي , رفعت عينيها عن تليفونها المحمول الذي كانت
تعبث به.
******************
جلست منى تنتظر صديقاتها علي مقعد
بالكلية, لم تكن الكلية مزدحمة يومها ولا كان عندها محاضرات اصلاً,
شعرت
بشخص يجلس على المقعد غير بعيد منها , فرفعت عينيها عن تليفونها فاذا به
احمد , ارتجفت , مالذي اتي به , اقتضبت ابتسامة سريعة علي فمها .
******************
احمد:
منى, ازيك؟
منى: الحمد لله.
احمد:قاعدة لوحدك ليه ؟
منى:عادي.
*
قاعد انت جمبي ليه؟
* انتي هتردي كل سؤال بالعافية.
احمد :
امال اصحابك فين؟
منى : لسه مجوش.
احمد: طب ما تيجي تقعدي
معانا لحد ما ييجيو.
مني : لا معلش هستناهم هنا عشان يلاقوني.
*
ايه البت الرخمة دي؟
احمد: طب هقعد انا معاكي لغاية ماييجو.
*
ييييه ياريتني قلتله ماشي.
منى: مبتشوفش شيري .
احمد وقد
انبسطت اساريره لفتحهها موضوع للتحاور
احمد: لا والله من ساعة ما
شفتها معاكي وهي مطنشاني , هي قريبتك؟
منى : اه, من بعيد , هي طيبة
اوي .
احمد : فعلاً , هي بنت جدعة .
ساد صمت محرج قليلاً
*فكر
ياواد يا ايمو متقعدش ساكت كده .
*ايه يا مني ؟انتي خرسا ليه؟ عمرك
ماكنتي رخمة كده ,فكي شوية.
مني: انا شفتها النهاردة .
احمد
:هي مين دي؟
مني : شيري .
احمد : اه فين؟
مني :
لمحتها عند البوابة الصبح.
احمد التمعت عيناه , وقد اضائت فكرة
برأسه
احمد: لما تشوفيها تاني قوليلها اني عايزها ضروري , ولا اقولك
رني عليا وانا اجي اقفشها.
منى وقد فهمت مقصده وحاولت التهرب منه
مني
: اه حاضر, ان شاء الله
* ايه ده , هي تصيع عليا.
فقال
مباشرة
احمد: انتي معاكي نمرتي.
شعرت مني انه اسقط في يدها فهزت
رأسها نفياً ,فبكل بساطة مقصودة امسك تليفونها من بين يديها وسجل نمرته ورن
على هاتفه وقال لها في "استعباط" تام
احمد: اول ماتشوفيها رنيلي , انا
همشي دلوقتي ماشي .
وانصرف عنها وهي تكاد تغلى غضباً مما فعل
* قشطة
كدة.
* ايه الواد البجح دا
من قبل , على الاقل منذ بضعة سنوات ,فهو "سمعته تسبقه" في كل مكان, ومنذ
فترة لم يعييه الحصول على بنت , آلمه غروره , مع ان في الحقيقة لم يحدث امر
يحرجه او يغضبه لان شيئا لم يحدث اصلا على الاطلاق , لكنه هو الوحيد الذي
يعلم نيته ومراده , وقد جرح الامر كرامته امام نفسه فاقسم ان يصلح مظهره
امام نفسه على الاقل.
رأها , كانت جالسة وحدها , فرصة ذهبية , اقترب
بخفة وجلس بجانبها على الكرسي , رفعت عينيها عن تليفونها المحمول الذي كانت
تعبث به.
******************
جلست منى تنتظر صديقاتها علي مقعد
بالكلية, لم تكن الكلية مزدحمة يومها ولا كان عندها محاضرات اصلاً,
شعرت
بشخص يجلس على المقعد غير بعيد منها , فرفعت عينيها عن تليفونها فاذا به
احمد , ارتجفت , مالذي اتي به , اقتضبت ابتسامة سريعة علي فمها .
******************
احمد:
منى, ازيك؟
منى: الحمد لله.
احمد:قاعدة لوحدك ليه ؟
منى:عادي.
*
قاعد انت جمبي ليه؟
* انتي هتردي كل سؤال بالعافية.
احمد :
امال اصحابك فين؟
منى : لسه مجوش.
احمد: طب ما تيجي تقعدي
معانا لحد ما ييجيو.
مني : لا معلش هستناهم هنا عشان يلاقوني.
*
ايه البت الرخمة دي؟
احمد: طب هقعد انا معاكي لغاية ماييجو.
*
ييييه ياريتني قلتله ماشي.
منى: مبتشوفش شيري .
احمد وقد
انبسطت اساريره لفتحهها موضوع للتحاور
احمد: لا والله من ساعة ما
شفتها معاكي وهي مطنشاني , هي قريبتك؟
منى : اه, من بعيد , هي طيبة
اوي .
احمد : فعلاً , هي بنت جدعة .
ساد صمت محرج قليلاً
*فكر
ياواد يا ايمو متقعدش ساكت كده .
*ايه يا مني ؟انتي خرسا ليه؟ عمرك
ماكنتي رخمة كده ,فكي شوية.
مني: انا شفتها النهاردة .
احمد
:هي مين دي؟
مني : شيري .
احمد : اه فين؟
مني :
لمحتها عند البوابة الصبح.
احمد التمعت عيناه , وقد اضائت فكرة
برأسه
احمد: لما تشوفيها تاني قوليلها اني عايزها ضروري , ولا اقولك
رني عليا وانا اجي اقفشها.
منى وقد فهمت مقصده وحاولت التهرب منه
مني
: اه حاضر, ان شاء الله
* ايه ده , هي تصيع عليا.
فقال
مباشرة
احمد: انتي معاكي نمرتي.
شعرت مني انه اسقط في يدها فهزت
رأسها نفياً ,فبكل بساطة مقصودة امسك تليفونها من بين يديها وسجل نمرته ورن
على هاتفه وقال لها في "استعباط" تام
احمد: اول ماتشوفيها رنيلي , انا
همشي دلوقتي ماشي .
وانصرف عنها وهي تكاد تغلى غضباً مما فعل
* قشطة
كدة.
* ايه الواد البجح دا
ساسو- مشرفة على قسم الازياء والاكسسورات
-
عدد المساهمات : 1929
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : كووووول على طول
البلد : ام الدنيا
نقاط : 2400
تاريخ التسجيل : 17/06/2010
كلمتكـ..معانا..! : لا تجعل مشاعرك
ارضا يداس عليها
بل سماء يتمنى
الجميع الوصول
اليها
رد: ^^** قصة فتاة محترمة جدااااا **^^ الحلقه التالته
مشكوره ع ابداعك ننتظر
التكمله
التكمله
فتى المنتدى الاول- مشرف عام
-
عدد المساهمات : 2453
العمل/الترفيه : جامعى
المزاج : عادى
البلد : مصر
نقاط : 2386
تاريخ التسجيل : 13/09/2008
كلمتكـ..معانا..! :
رد: ^^** قصة فتاة محترمة جدااااا **^^ الحلقه التالته
مشكوره على الموضوع
تسلم ايدك
تسلم ايدك
اســـير الحـــب- مشرف على قسم الصور المنوعة والتصاميم
-
عدد المساهمات : 1941
العمل/الترفيه : جامعى حاليا والله اعلم مستقبلا
المزاج : حسب الظروف
البلد : المنصوره
نقاط : 2179
تاريخ التسجيل : 15/09/2008
كلمتكـ..معانا..! : *** قسما بالذي انزل الثلج فوق الهضاب سأظل احبك حتي البس الابيض تحت التراب ***
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الأربعاء 3 نوفمبر - 19:50 من طرف شوشو
» وأذهلتني هذه الصورة
الأربعاء 3 نوفمبر - 19:45 من طرف شوشو
» أحـذر أن ينكـسر قلبكـ
الأربعاء 3 نوفمبر - 19:44 من طرف شوشو
» فسأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأتين
السبت 30 أكتوبر - 18:36 من طرف ملكة المنتدى
» اشكال و حـــروف عــربى وانجليزى مزخرفه لجيمزر
الخميس 28 أكتوبر - 17:01 من طرف ملكة المنتدى
» اراهن اى حد يعرف يكتب اسمه.....................؟
الثلاثاء 26 أكتوبر - 15:44 من طرف شوشو
» بكت عندما قال لها زوجها ....... بحبك ...!!!!!!!!!!!
الثلاثاء 26 أكتوبر - 15:33 من طرف شوشو
» لماذا كل شى نحبه يضيع!؟!؟
الأحد 17 أكتوبر - 19:02 من طرف ملكة المنتدى
» كل سنة وانتم طيبين لرمضان الاتى
الأحد 3 أكتوبر - 19:13 من طرف شوشو
» سلوكيات خاطئة
الأحد 3 أكتوبر - 19:13 من طرف شوشو
» تعالو شوفواالى بيحصل لرفقاء السوء حتى مع الكلاب
الأحد 3 أكتوبر - 19:11 من طرف شوشو
» ليش انتهـ اتحب و اختك لا ؟؟؟!؟!؟
الأحد 3 أكتوبر - 18:59 من طرف شوشو
» هل تستطيع ان تقرا هذا الموضوع دون ان تدمع عينك؟!
الأحد 3 أكتوبر - 18:57 من طرف شوشو
» الى كل من ضاق به الحال
الأحد 3 أكتوبر - 18:56 من طرف شوشو
» excuse me بس هو دا عقل المراه فى كل مكان فى العالم
الأحد 3 أكتوبر - 18:55 من طرف شوشو
» الـــــــصعب والاصعب في الحـــب؟؟؟
السبت 2 أكتوبر - 18:27 من طرف ملكة المنتدى
» حماه حبت تختبر ازواج بناتها, هههههههههههههه
الثلاثاء 21 سبتمبر - 18:17 من طرف ملكة المنتدى
» xوo منافسة بينالشبااااااااب والبناااااااااات
السبت 18 سبتمبر - 11:30 من طرف ملكة المنتدى
» بعد طعنها بالسكين اخرجت ما في بطنها ....
الإثنين 13 سبتمبر - 18:33 من طرف ملك
» اسبيدر مان الحقيقى
الجمعة 10 سبتمبر - 16:08 من طرف ملكة المنتدى